Home Ned Eng
 
 
 

Bestel- en betaalinformatie


Het plaatsen van een bestelling bij Machinnova is erg eenvoudig, direct na uw bestelling krijgt u een ontvangstbevestiging per email, hierin worden alle belangrijke gegevens nog even op een rijtje gezet. Natuurlijk is het ook mogelijk om producten telefonisch te bestellen.


Betaal- en bezorgmethode


Er zijn een aantal mogelijkheden om de producten in uw bezit te krijgen. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u kiezen uit de volgende betaal- en bezorgmogelijkheden:


Rembours


Indien mogelijk wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. U dient het totaalbedrag vervolgens af te rekenen bij de postbode. (+ 15 euro) geldt ook voor Belgie


Overschrijving


Uw bestelling wordt direct verzonden zodra het geld op onze rekening is bijgeschreven. Ons


bankrekeningnummer is: ING 66.30.96.456, BIC code INGBNL2A, IBAN NL23 INGB 0663 0964 56.  Ook voor buitenlandse betalingen geldt bovenstaand rekeningnummer.


Afhalen in Dordrecht


Het is ook mogelijk uw bestelling in Dordrecht af te halen. U kunt dan telefonisch of middels het versturen van een email, een afspraak maken.


Bestellen vanuit het buitenland


Natuurlijk is het ook mogelijk om vanuit het buitenland een bestelling te plaatsen, verzendkosten bedragen 8,95 euro extra. Rembourszendingen naar het buitenland zijn tegen hetzelfde rembours tarief als in Nederland namelijk + 14 euro. Bij registratie en U bent een niet nederlands bedrijf dient u wel het btw nummer te vermelden.


Prijzen


Alle prijzen op onze website zijn excl. 21% BTW.


Levertijd


Na het plaatsen van uw bestelling wilt u de producten natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben? Wij beschikken over een uitgebreide voorraad. Mocht een product onverwacht tijdelijk niet leverbaar zijn, zal dit direct worden gemeld. Heeft u de producten liever vandaag dan morgen in huis, dan kunt u ons altijd contacteren om de bestelling dezelfde dag nog afhalen.


Traceren van uw zending


Zodra wij het pakket hebben verzonden ontvangt u per email de traceercode van UPS. Zo kunt u online de actuele status van uw pakket achterhalen.


Garantie


Vanzelfsprekend zit op al onze producten een jaar garantie. Mochten er problemen zijn dan zullen wij ze altijd snel oplossen. Oneigelijk of ondeskundig gebruik valt buiten de garantie. Men dient onder een RMA nummer per email aanvragen de goederen voldoende gefrankeerd retour te sturen. Wij onderzoeken de apparatuur en sturen een onderzoekrapport. Hieruit kan men opmaken wat er fout is gegaan en wat mogelijk de oorzaak is. Indien men het fout aangesloten heeft, moet eerst de fout opgelost worden alvorens men een andere aansluit. Indien er blijkt dat het garantie is wordt gratis een nieuwe gestuurd. Bij twijfel wordt er per mail of telefoon overlegd.


Service


Service is erg belangrijk en overal terug te vinden, een duidelijke product omschrijving, snel antwoord op uw vragen, het spoedig en in goede orde ontvangen van uw bestelling, ervoor zorgen dat deze bestelling compleet is zodat u direct aan de slag kunt, ondersteuning tijdens de installatie. Zowel voor, tijdens als na het plaatsen van uw bestelling kunt u met vragen bij ons terecht via Email., ons contactformulier of per telefoon.



Bezoekadres:

(uitsluitend op afspraak)Machinnova BV


Industrieterrein Dordtse Kil III


Aventurijn 836 


3316 LB Dordrecht


Nederland


Telefoon:                  +31(0)78 - 654 99 63
Fax:                            +31(0)78 - 654 99 64
Email:                         info@machinnova.com


Bank informatie:
ING:                             66.30.96.456
BIC:                             code INGBNL2A
IBAN:                          NL23 INGB 0663 0964 56


KvK nummer:           24413438
BTW nummer:         NL817868562B01

 

 

Mochten er vragen zijn dan kunt u ons altijd een mailtje sturen m.b.v. het contact formulier, email, of telefoon. In alle gevallen zullen wij uw vraag spoedig beantwoorden!